Savner du noe? Enten det er funksjonalitet, forum kategorier eller annet. Gi oss din tilbakemelding slik at vi sammen kan bygge det best mulige forumet for Norwegian Garrison.
Jeg ønsker meg veldig at vi enten har avatarer med navn på (går det an å få tak i de gamle som en start, eller er det planlagt nye?) eller at vi har navn i signaturene. Det var en gang da jeg kunne alle nummerene i garnisonen på rams, men sånn er det ikke lenger, gitt.
Vil så gjerne se hvem dere er uten å måtte inn i databasen hver gang.
Per i dag så finnes det ingen ferdig løsning som autogenerer dette for oss.
501st har et api som vi kan hente informasjon ut i fra som navn, id nummer, aktiv status, osv. slik at hvis noen ser syn på å lage en php extention som kan gjøre en spørring mot bruker databasen til 501st så kan vi automatisere både det med verifisering av 501st medlemmer bassert på for eksempel epost. man vil også kunne generert opp en thumbnail med Id og navn om ønskelig, men da må det lages en extention i phpbb som gjør dette.
Alternativ 2 er jo at noen lager dette manuelt og legger inn iva ACP panelet på hver enkel bruker. som vi til dels gjør i dag.