Ang Boba Fett ROTJ slanger for gauntlets

Et sted hvor både nye og gamle medlemmer kan vise fram eller få hjelp og råd til sine prosjekter.
Post Reply
BobaFan

Ang Boba Fett ROTJ slanger for gauntlets

Post by BobaFan »

Hei igjen. Jeg har kjøpt slanger til Boba Fett kostyme men jeg syns de ser altfor blå ut. Går det ann å bruke disse eller er det noen måte jeg kan få de mindre blå på? Hvordan har dere ordnet deres kostyme på? Jeg har prøvd å sjekke biltema men dere slanger er altfor store. På forhånd takk på svar
Attachments
20220902_093725.jpg
20220902_093725.jpg (3.7 MiB) Viewed 8869 times
ID:91369
32700

Re: Ang Boba Fett ROTJ slanger for gauntlets

Post by 32700 »

Hmm, vanskeleg å seie, men den ser litt for blå ut, ja. Biltema har slangar i tre avdelingar: hageting, trykkluftstæsj og båtgreier. Sjekk om dei har blanke i båtavdelinga.

Slangen min er frå ein båtforhandlar, eg minnast ikkje kor i farta.

Boba-kostymet har mykje weathering, og slangane i ROTJ skal sjå skikkeleg gamle, oljete og velbrukte ut. Eg veit ikkje om du klarar å dempe blåskjæret med slik elding, men du kan jo prøve.

Eg elda slangen min i eit kar med kaffi over natta. Eg rørte ut pulverkaffi som var gått ut på dato. Det fungerte bra. Berre pass på at all kaffien inni slangen renner ut, og at du tørker godt av utsida slik at det ikkje fargar av på drakta. Har du ein airbrush, kan du også gje slangen eit veldig lett lag med brungult.
Simon Hansen | TK32700.com | @TK32700
Troops: 28 som ANH Stunt Stormtrooper, 9 som ESB Boba Fett.
Seinaste troop: Outland Bodø (21. november 2024)
BobaFan

Post by BobaFan »

Nok engang tusen hjertelig takk for utfyllende svar 🤗har prøvd biltema sine de er for store i diameter men jeg ser Wurth har noen.. Slangen ser mye mere blå ut inne.. Dette er tatt ute på balkongen.
jeg hører med han jeg kjøpte av om han kan få tak i en lysere.
Tusen takk for tips ang kaffe. Jeg tror jeg har sett videoen din på YouTube 🤗
BobaFan

Post by BobaFan »

Tror du å legge slangene i en bøtte ned varmt vann med klor oppi først kan gjøre de lysere?
BobaFan

Post by BobaFan »

Da har jeg endelig fått tak i klare armerte slanger fra Tess på alna. De hadde ett trykkt serie nr på seg som jeg har slipet bort. Nå ligger slangene i kaffe vann som det ble tipset om🙂
Post Reply